FANDOM

-Nie wiesz jak wygląda choinka? Jest wysoka, zielona i szpiczasta! | Damian

Thomas'TrickyTree26
Kłopotliwe Drzewko Tomka

Kłopotliwe Drzewko Tomka (ang.Thomas' Tricky Tree) - jest siódmym odcinkiem serii dziesiątej.

Fabuła

Tomek jedzie do przystani, gdzie ma odebrać choinkę, ale nie wie w którym miejscu jej szukać. Damian i Piotruś Sam śmieją się z niego i dokuczająmu, że nie wie jak wygląda choinka. Tomek się złości i jedze szukać dalej. Po drodze Tomek spotyka Pana Handla i jest dla niego nie miły. Nie wie jednak, że tylko Pan Handel wie gdzie jest choinka. W końcu w jednym z magazynów Tomek zauważa wagon załodowany długim i szpiczastym przedmiotem i przykryty plandeką. Jest pewny, że pod nakryciem jest choinka. Tomek nie uważa i zjeżdża na niewłaściwy tor, w wyniku czego przedmiot wpada do wody. Wtedy lokomotywa zauważa, że choinka na przykrytym wagonie to w rzeczywistości metalowe rury. Tomek szuka Pana Handla, a gdy go znajduje przeprasza go i prosi o pomoc. Ten pokazuje mu gdzie zostawił choinkę, a Tomek dostarczają na czas do miasteczka.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Woda w kanale jest zabarwiona na niebiesko.
  • Gdy Tomek wyjeżdża z magazynu, Sławek dalej tam stoi, ale gdy Tomek wjeżdża na niewłaściwy tor i ma wypadek, Sławek stoi po przeciwnej stronie kanału.
  • Rury unoszą się na powierzchni wody w kanale, ale są one wykonane z metalu.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągu Tomka, Sławka, Piotrusia Sama i Damiana.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki