FANDOM

-Przepraszam Pana, ale jestem wielką zachodnią lokomotywą! Wykonujemy swoją pracę bez gadania, ale za przeproszeniem Piotruśi ja bylibyśmy wdzięczni gdyby poinformował pan te lokomotywy ,że wykonujemy polecenia tylko od pana! | Kaczor

DuckTakesCharge
Jak Kaczor Sobie Poradził

Jak Kaczor Sobie Poradził (ang.Duck Takes Charge) - jest ósmym odcinkiem serii drugiej.

Fabuła

Piotruś mówi Gabrysiowi i Kubie, że ma zbyt dużo pracy dlatego Pan Szyneczka obiecał, że przydzieli mu nową lokomotywę do pomocy. Nową lokomotywą okazuje się Marceli nazywany Kaczorem. Piotruś szybko się z nim zaprzyjażnia. Z kolei duże lokomotywy widząc Kaczora postanawiają, że od tej chcwili będą wykorzystywały nie tylko Piotrusia, ale także jego. Piotruś i Kaczor chcąc się zemścić blokują wejście do hangaru. Zawiadowca słysząc od Kaczora, że duże lokomotywy wykorzystywały go i Piotrusia mówi, że na jego kolei tylko on może wydawać polecenia. Piotruś wraca do pracy w porcie, a Kaczor zajmuje się pracą na bocznicy.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek jest oparty na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • Wydarzenie z odcinka Piotruś i Semafor jest wspomniane w tym odcinku.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł: "Pojawia się Duck"

Niejasności

  • W pierwszej scenie wagon ratunkowy stojący w tle jest wykolejony.
  • Gdy Gabryś mówi: "To głupie!", jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Piotruś wyrusza po swoje wagony, w górnej części ekranu widać wyposażenie studia.
  • Gdy Kaczor po rozmowie z zawiadowcą odjeżdża, przed lokomotywami widać cień członka ekipy.
  • Gdy narrator mówi: "Dym był wszędzie!", Kaczorowi brakuje brwi.
  • Narrator mówi, że Piotruś i Kaczor spokojnie usadowili się na obrotnicy przed hangarem, ale tylko Piotruś stał na obrotnicy, podczas gdy Kaczor stał przed jednym z wejść do hangaru.
  • Gdy Kaczor mówi: "Zrobimy to póżniej!", dach kabiny Piotrusia jest podniesiony.

Galeria