FANDOM

-Umiem ładować, rozładowywać oraz przenosić rzeczy! | Jacek, Jacek Jedzie do Pracy, Seria 6

JacekCGI
Jacek
  • Numer: 11

Jacek (ang.Jack) - jest przyjaznym i ambitnym ładowaczem.

Historia

Gdy Jacek przybył na Wyspę Sodor pracował z innymi maszynami budowlanymi, by wyrównać teren pod budowę torów kolejowych. Chciał się popisać i zabrał kamienie na wzgórze, ale stracił równowagę i się przewrócił. Dostał wtedy nauczkę i od tego czasu nie robił tego o co go nieproszono. Pomógł nawet Tomkowi ,gdy ten stał na walącym się moście. Ceną tej pomocy było zniszczenie jego łyżki. W nagrodę za pomoc jego łyżkę naprawiono, a on sam dołączył do zespołu maszyn budowlanych.

Póżniej Jacek wraz z Alfem pomógł w budowie podestu dla orkiestry w Wielkim Wodnikowie. Następnie pracował przy odbudowie Zamku Gotfryda. Pomógł także Tomkowi uwolnić Sławka ze starej kopalni.

Charakter

Jacek początkowo zachowywał się lekkomyślnie, ale był bardzo odważny. Przeciwstawił się Maksowi, gdy ten chciał przestraszyć jego i Alfa. Teraz jest pomocny i odpowiedzialny. Już nie robi tego o co go nie proszono.

Prototyp

Jacek najprawdopodobniej opiera się na ładowaczu Nuffield.

Wygląd

Jacek jest pomalowany na kolor czerwony z kabiną w kolorze śmietankowym. Po obu stronach kabiny ma namalowany białą farbą numer 11.

Występy

Seria Telewizyjna

W serii telewizyjnej Jacek wystąpił w:

Wydania Specjalne:

Głosu Użyczyli

Ciekawostki

  • W japońskiej wersji Jacek ma na imię ジャック.
  • W filmie Tajemnica Zaginionej Korony wygląd Jacka znacznie się zmienia. Jego twarz staje się kwadratowa, jego łyżka zyskuje dodatkowe elementy, a jego koła są pomalowane w inne barwy.

Marketing

Galeria

Maszyny Budowlane:
NelsonJacekAlfOlekMaks i MateuszKamilekBaronNikodemIzabelaPatrykBuster
Nigel

Więcej z Fandomu

Losowa wiki