FANDOM

HugoandtheAirship57
Hugo i Statek Powietrzny

Hugo i Statek Powietrzny (ang.Hugo and the Airship) - jest dwudziestym czwartym odcinkiem serii dwudziestej.

Fabuła

Pewnego dnia inspektorzy kolejowi sprawdzają Hugona, kwestionując jego kompetentność. Jakiś czas później Henio zauważa na niebie lecącego Zeppelina i twierdzi, że to Hugo. Mówi o tym innym lokomotywom i zastanawia się jakim cudem Hugo może latac. Sprawa szybko się wyjasnia. Hugo zauważa na nabie sterowiec i jeździ za nim po całej wyspie. Zaczyna marzyć o tym aby móc latać.

Hugo podąża za sterowcem. Jego śmiglo napędowe sprawia, że Szyper zaczyna się poruszać. Łódź tak samo jak Hugo zaczyna marzyć, aby jeździć zarówno po torach, jak i pływać w morzu. Tomek z kolei mówi Hugonowi, że on też chciałby móc latać, ale zdaje sobie sprawę z tego, że jest zbyt ciężki. Później Hugo ma nadzieję, że uniesie się w powietrze jak szybko wjedzie na strome wzgórze. Tak się jednak nie dzieje. Dochodzi do niego, że Tomek miał rację.

Później Hugo wraca na stację Knapford, na której czeka Pan Szyneczka. Hugo opowiada zawiadowcy o swoim marzeniu. Ten odpowiada mu, że został stworzony do pracy na kolei, i że powinien jeździć, a nie latać. Hugo czuje się lepiej. Gdy odjeżdża, znowu uruchamia swoje śmigło napędowe. Szybki powiew wiatru ponownie wprawia Szypra w ruch.

Postacie

Miejsca

Galeria