FANDOM

-To Karolek na kołach! | Kuba, Hubcio na Ratunek, Seria 6

HubcioCGI.png
Hubcio
  • Numer: 27
  • Klasa: Dubs Crane No. 4101
  • Budowniczy: Dubs
  • Konfiguracja: 0-4-0T

Hubcio (ang.Harvey) - jest lokomotywą, która ma do kotła przymocowany dżwig, co czyni ją bardzo dziwną.

Historia

Gdy Hubcio przybył na wyspę, wszystkie lokomotywy z wyjątkiem Tomka drażniły go ze względu na jego dziwny wygląd, ale gdy ten pomógł Piotrusiowi po wypadku zrozumiały, że jego inny wygląd czyni go wyjątkowym. W krótkim czasie okazał się bardzo użyteczny i przydatny, a jego dżwig służył do pracy przy budowie i przenoszeniu towarów. Głównie pracuje w porcie.

Następnie Hubcio został wysłany do pomocy Donaldowi i Darkowi, którzy nocą utknęli obok jeziora na trasie przy szkockim zamku. Bliżniacy na widok Hubcia, któremu widać było tylko dżwig, pomyśleli, że to potwór.

Póżniej Hubcio przyjechał by pomóc Edkowi, którem wysypały się na tory wiezione przez niego stalowe rury. Były one tak ciężkie, że mógł je przenosić tylko pojedynczo. Gdy na rury wjechał Gabryś i wykoleił się, Hubcio stwierdził, że nie da rady ustawić go z powrotem na torach, gdyż jest za ciężki. Wtedy z pomocą przybył dżwig Kamuś, który chwilę wcześniej przybył na wyspę.

Następnie z Hubcia zaczęli żartować Wiluś i Benio. Bliżniacy śmiali się z jego haka złośliwie mówiąc mu, że może nim łowić ryby. Porter przekonał go, że nie warto przejmować się tym co mówią o nim inni.

Charakter

Hubcio jest przyjazny i pracowity. Lubi pomagać przyjaciołom gdy mają kłopoty.

Prototyp

Hubcio opiera się się lokomotywie z dżwigiem Dubs Crane nr. 4101, nazywanej "Dubsy" 

Wygląd

Hubcio ma charakterystyczny wygląd. Jest pomalowany na kolor ciemno-czerwony z żółtymi paskami i podszewką oraz posiada duże, kwadratowe bufory. Jego imię jest napisane kolorem żółtym po obu stronach kotła ,a jego numer jest namalowany również kolorem żółtym po obu stronach dżwigu.

Występy

Seria Telewizyjna

W serii telewizyjnej Hubcio wystąpił w:

Wydania Specjalne:

Seria Magazynów

W serii magazynów Hubcio wystąpił w:

Głosu Użyczyli

Ciekawostki

Marketing

Galeria

Lokomotywy:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki