FANDOM

HenryGetsItWrong24
Henio się Myli

Henio się Myli (ang.Henry Gets it Wrong) - jest piątym odcinkiem serii dwunastej. Jego polski tytuł jest nieoficjalny, gdyż odcinek nie został wyemitowany w Polsce.

Fabuła

Podczas burzy w drzewo życzeń uderza piorun. Zawiadowca przychodzi do hangaru i mówi o tym lokomotywom. Dodaje też, że drzewem już wkrótce zajmą się robotnicy. Henio podjeżdża do drzewa życzeń gdzie spotyka Edka, który mówi mu, że czasami drzewa nie da się uratować i trzeba je wyciąć. Henio zaczyna się obawiać, że robotnicy, o których mówił zawiadowca zamierzają ściąć drzewo życzeń. Postanawia zablokować wagonami innych lokomotyw wszystkie tory prowadzące do drzewa. Póżniej dowiaduje się, że robotnicy, o których mówił zawiadowca to specjaliści, którzy uratują drzewo życzeń. Zawstydzony Henio szybko zabiera wagony blokujące dojazd do drzewa, a robotnikom udaje się uratować drzewo życzeń.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Emilka dziękuje Heniowi, jej drugie koło jest lekko uniesione.
  • Gdy Sylwek zatrzymuje się przed blokującymi tory wagonami, brakuje mu daszka nad twarzą.
  • W tym odcinka czerwona podszewka Harolda jest znacznie ciemniejsza.
  • Henio nie powienien blokować torów prowadzących do drzewa życzeń wagonami, gdyż te może łatwo przesunąć lokomotywa.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociagów Tomka, Piotrusia, Emilki i Tobika.

Galeria