FANDOM

-Już się nie boję deszczu! | Henio

HenryandtheElephant42
Henio i Słoń

Henio i Słoń (ang.Henry and the Elephant) - jest dziewiętnastym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Duże lokomotywy się cieszą, gdyż na wyspę ma przyjechać cyrk. Henio dostaje zadanie sprawdzenia zablokowanego tunelu. Przeszkodą okazuje się być słoń, który uciekł z cyrku. Robotnicy dają mu ciasto do jedzenia i wodę do picia. Słoń wychodząc z tunelu przestrasza się pary z  komina Henia w wyniku czego ochlapuje lokomotywę wodą. Póżniej Kuba i Gabryś dokuczają zielonej lokomotywie. Henio zaczyna się uśmiechać dopiero wtedy gdy Tomek mówi mu, że zachował się bardzo odważnie.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Tomek dojeżdża na stację Elsbridge, ma dżwięk gwizdka Edka.
  • Gdy Kuba pracuje w porcie, ma dżwięk gwizdka Kaczora.
  • Gdy Gabryś i Kuba dokuczają Heniowi widać, że zderzak Gabrysia jest ustawiony krzywo.
  • Gdy robotnicy zauważają słonia w tunelu, jednemu z nich brakuje prawej brwi.
  • Akcja tego odcinka toczy się przed wydarzeniami z odcinka Parowozy i Obrotnice, ale Piotruś i Kaczor się w nim pojawiają mimo, że jeszcze nie przybyli na wyspę Sodor.
  • Akcja tego odcinka dzieje się przed wydarzeniami z odcinka Parowozy i obrotnice, mimo to Henio jest w swoim nowym kształcie, A przebudowany został dopiero w odcinku Latający pikling.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociagów Tomka i Piotrusia.

Galeria