FANDOM

-Zły i grubaśny! Oto on, Hektor straszny! | Nieznośne Wagony, Straszny Hektor, Seria 11

Horrid!32.jpg
Hektor

Hektor (ang.Hector) - jest wagonem towarowym służącym do przewożenia węgla i dobrym przyjacielem Tomka i Kuby.

Historia

Gdy Hektor przybył na wyspę, Wiluś i Benio zabrali go na bocznicę. Przez całą drogę wagon próbował się wyrwać małym lokomotywom i szarpał się z nimi. Bliżniacy ostrzegli Tomka by uważał na niego, ale ten był pewny, że zdoła przywołać go do porządku. Jednak gdy Tomek podjechał do Hektora, chcąc go napełnić węglem, ten krzyknął tak głośno, że Tomek się przestraszył i zaczął napełniać węglem inne wagony. Chwilę póżniej na bocznicę przyjechała Rózia by pomóc Tomkowi w pracy. Gdy podjechała do Hektora, ten znowu głośno krzyknął. Różowa lokomotywa tak się przestraszyła, że uciekła. Niezadowolony Tomek podjechał odważnie Hektora i popchnął go tak mocno, że ten wypadł z torów. Wtedy Hektor przyznał się, że straszył lokomotywy tylko dlatego, że boi się zostać napełniony węglem. Gdy wagon został ustawiony z powrotem na torach, Tomek pokazał mu, że węgiel wcale nie jest straszny, a ten z wdzięczności został jego przyjacielem, zmienił się i zaczął być miły dla wszystkich, a zwłaszcza dla lokomotyw.

Póżniej Hektor był częścią pociągu towarowego, którego Kuba ciągnął z portu w Brendam do Wielkiego Wodnikowa. Hektor radził czerwonej lokomotywie jak skutecznie walczyć ze śniegiem, ale ten go zlekceważył w wyniku czego utknął wraz z pociągiem w zaspie śnieżnej.

Charakter

Początkowo Hektor był zły i agresywny w stosunku do lokomotyw, by ukryć swój strach przed napełnieniem węgla. Jednak dzięki Tomkowi zrozumieł, że węgiel wcale nie jest straszny, dzięki czemu się zmienił.

Prototyp

Hektor opiera się na wagonie towarowym Union Pacific #7801 z dodatkiem zderzaków.

Wygląd

Hektor jest pomalowany na kolor czarny. Ma po obu stronach namalowane białą farbą imię "HECTOR".

Występy

W serii telewizyjnej Hektor wystąpił w:

Ciekawostki

  • Początkowo w angielskiej wersji Hektor miał mieć na imię "Hopper". Imię to oznacza jego gatunek wagonu
  • Imię Hektora w wersji angielskiej to tak naprawdę skrót od "Heavily Engineered Coal Truck On Rails".

Marketing

Galeria

[[Kategoria:Wagony
Wagony:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki