FANDOM

Don'tBotherVictor!4

Hangar w serii szesnastej

Hangar Lokomotyw Wąskotorowych (ang.Skarloey Railway Engine Sheds) - jest miejscem gdzie mieszkają lokomotywy i wagony pracujące na kolei Skarloey Railway.

Hangar w Railway Series

Po uroczystym otwarciu kolei Skarloey Railway w 1865 roku, hangar dla lokomotyw dla niej pracujących znajdował się w Crovan's Gate. Początkowo był to mały hangar mogący pomieścić dwie lokomotywy. Póżniej gdy Pan Handel i Piotruś Sam przybyli do pracy na kolei, hangar został rozbudowany by mógł ich pomieścić.

Hangar w Serii Telewizyjnej

W serii telewizyjnej hangar lokomotyw wąskotorowych pojawił się po raz pierwszy w serii czwartej i był bardzo podobny do swojego odpowiednika z Railway Series. Póżniej w serii piątej hangar został przeniesiony do kamieniołomu, który został zamknięty po tym jak w jego budynek główny uderzył głaz. W serii szóstej został zbudowany zupełnie nowy hangar, w którym lokomotywy mieszkają obecnie. Posiada on pięć miejsc i znajduje się w pobliżu Domu Pana Patyczka. Pojawiał się on regularnie do serii dwunastej i powrócił wykonany w pełni komputerowo w serii szesnastej. W polskiej wersji jest on często błędnie określany jako "baza".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki