FANDOM

-To nic złego...ale my po prostu tak nie robimy! | Gabryś

WhistlesandSneezes22
Gwizdanie i Kichanie

Gwizdanie i Kichanie (ang.Whistles and Sneezes) - jest dwudziestym odcinkiem serii pierwszej.

Fabuła

Gabryś jest zazdrosny o to, że Henio został odnowiony. Chcąc mu dokuczyć, wmawia mu, że niewłaściwie gwiżdże. Póżniej jednak Gabrysiowi psuje się gwizdek w wyniku czego ten nie może przestać gwizdać. Wtedy Henio wykorzystuje sytuację i mówi Gabrysiowi to samo co on powiedział mu wcześniej.

Następnego dnia Henio ciągnie pociąg osobowy, gdy nagle kilku niegrzecznych chłopców uderza w niego kamieniami gdy ten przejeżdża pod mostem. Henio i jego załoga postanawiają się zemścić na nich i następnym razem gdy pociąg przejeżdża pod mostem Henio kicha na nich popiołem.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Gabryś zatrzymuje się na stacji Knapford, tory pod nim unoszą się i opadają pod jego ciężarem.
  • Edek był w hangarze gdy Gabryś obraził Henia śmiejąc się z jego gwizdka, więc dlaczego póżniej Henio mówi Edkowi o tym co się stało w hangarze?
  • W jednej scenie Henio jest w swoim starym kształcie.
  • Każdy z trzech chłopców miał w dłoni tylko jeden kamień, więc jak to możliwe, że w wagonach zostały stłuczone niemal wszystkie szyby w oknach?
  • Chłopcy byli już ubrudzeni zanim Henio kichnął na nich popiołem.

Galeria

Tomek i przyjaciele s01 20 (020) - Gwizdanie i kichanie05:34

Tomek i przyjaciele s01 20 (020) - Gwizdanie i kichanie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki