FANDOM

-Cieszysz się, że tu jesteś? | Arek i Bartek

FergusBreakstheRules19
Franek Łamie Reguły

Franek Łamie Reguły (ang.Fergus Breaks the Rules) - jest osiemnastym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

Franek pracuje w cementowni i jest nazywany jej dumą. Pewnego dnia Pan Szyneczka przydziela mu do pomocy Diesla. Pojazd trakcyjny nie jest z tego zadowolony. Diesel jest niegrzeczny, a Franek próbuje grzecznie mówić mu co ma robić. Diesel postanawia się zemścić. Mówi Frankowi, że zawiadowca kazał mu pojechać do huty. Oczyswiście nie jest to prawdą, ale pojazd trakcyjny daje się nabrać. Gdy Franek dojeżdża do huty, zostaje przestraszony przez Arka i Bartka. Szybko ucieka i wkrótce się gubi. Tomek jedzie go szukać i wkrótce go odnajduje. Zawiadowca z kolei postanawia ukarać Diesla za jego kłamstwo. Franek wraca do cementowni.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Fragment filmu z odcinka Wiluś, Benio i Franek jest używany.
  • To jest ostatni występ Franka w serii telewizyjnej.

Niejasności

  • Gdy narrator mówi: "Franek po raz pierwszy złamał zasady!" tory po, których jedzie Franek unoszą się i opadają pod jego ciężarem. Ponadto narrator zamiast słowa zasady powinien użyć słowa reguły.
  • Gdy Franek mówi: "Chciałbym wrócić do cementowni!", czerwony drut jest widoczny pod nim.
  • Gdy Tomek wyrusza na poszukiwania Franka, jego tylna lampa świeci się na czerwono, ale gdy go odnajduje i zabiera do huty, ta sama lampa świeci się na biało.
  • Gdy Tomek i Franek zatrzymują się w hucie, oczy Tomka są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Franek nie złamał reguł, tylko uciekł z miejsca w którym powinien pracować.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Piotrusia i Franka.

Galeria