FANDOM

-Wszyscy myślą, że ja wszystko wiem! Mam nadzieję, że się nie pomylę! | Edek

EdwardandtheMail14
Edek i Pociąg Pocztowy

Edek i Pociąg Pocztowy (ang.Edward and the Mail) - jest czternastym odcinkiem serii jedenastej.

Fabuła

Pewnego dnia Piotruś trafia do naprawy w warsztacie. Zawiadowca zjawia się w Domkowie aby znależć lokomotywę, która będzie dostarczać pocztę zamiast zielonej lokomotywy. Lokomotywy proponują, aby pocztę dostarczał Edek, gdyż są przekonane, że ten wie wszystko. Zawiadowca się zgadza. Edek w rzeczywistości nic nie wie o rozwożeniu przesyłek, ale nie chcąc się ośmieszyć przed innymi lokomotywami, zgadza się ciągnąć pociąg pocztowy.

Edek odbiera przesyłki z poczty. Nie ma pojęcia, że Piotruś zawsze dostarcza pocztę w odpowiedniej kolejności. Edek dostarcza przesyłki w złej kolejności w wyniku czego powstaje ogromne zamieszanie. W końcu Edek postanawia poprosić o pomoc Piotrusia, a ten mówi mu w jakiej kolejności powinien dostarczyć przesyłki. Wyjaśnia mu, że najpierw musi dostarczyć przesyłki do miejsca, które jest najdalej, a w drodze powrotnej dostarczyć pozostałe. Edek stosuje się do rady przyjaciela i szybko dostarcza wszystkie przesyłki we właściwe miejsce.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Budynek poczty to w rzeczywistości stacja Wellsworth.
  • Maszynista Edka powinien wiedzieć w jakiej kolejności należy doręczyć pocztę.
  • Paczki powinny być przewożone w wagonach pocztowych, a nie w otwartych wagonach towarowych.
  • Ludzie powinni wiedzieć, które przesyłki są dla nich.
  • Edek mógł pojechać do warsztatu i poprosić Piotrusia o pomoc przed odebraniem pociągu pocztowego.
  • Edek powinien wiedzieć, że nie będzie wyglądał głupio prosząc o pomoc.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Edka.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki