FANDOM

-To Dziadek Mróz! | Kuba

JackFrost43.png
Dziadek Mróz

Dziadek Mróz (ang.Jack Frost) - jest szesnastym odcinkiem serii szóstej.

Fabuła

W zimową noc Piotruś i Kuba mają dostarczyć węgiel do wszystkich stacji na wyspie. Tomek ostrzega ich przed dziadkiem mrozem. Kuba jest pewny, że Tomek żartuje, ale Piotruś jest innego zdania. Piotruś szybko kończy swoją pracę. Na stacji Suddery kierownik informuje go, że stacja potrzebuje jeszcze więcej węgla. Piotruś oddaje węgiel ze swojego pojemnika.

Piotruś, pozbawiony węgle ma spędzić noc na bocznicy. Jego załoga schrania się w budynku stacji. Póżną nocą nadciąga zamieć śnieżna, która niemal całkowicie przysypuje Piotrusia śniegiem. Kuba mija go i myśląc, że to dziadek mróz, szybko ucieka. Następnego dnia Ela dostarcza Piotrusiowi węgla. Ogień rozgrzewa palenisko lokomotywy dzięki czemu sople na jego twarzy się topią. Tymczasem Kuba chwali się w hangarze innym lokomotywom, że spotkał dziadka mroza. Wtedy zjawia się Piotruś i mówi mu, że dziadkiem mrozem był on.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Wysokość śniegu obok Piotrusia, jest mniejsza w jednej scenie.
  • Gdy Kuba mówi: "To dziadek mróz!", w jego oku jest widoczny śnieg.
  • Sople na kabinie i kotle Piotrusia powinny być skierowane w dół a nie w górę. Sopel na jego nosie jest skierowany do przodu, podczas gdy powinien być skierowany w dół.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki