FANDOM

Thomas'Shortcut43

Dryaw w serii siedemnastej

Dryaw - jest wioską w pobliżu linii Tomka, w której znajduje się stacja kolejowa i małe lotnisko.

Początkowo wioska była miejscem zamieszkania pracowników pobliskiej oczyszczalni ścieków, która oczyszczała morze. Obecnie wioska powiększa swoje granice, a wiele pobliskich jezior zostało wysuszonych w celu uzyskania nowych miejsc do uprawy ziemi. W wiosce znajduje się stacja kolejowa z dwoma peronami. Stację przecinają dwie pary torow. Po jednej stronie stacji tory prowadzą do wioski Ffarquhar, a po drugiej do miasteczka Knapford.

Nazwa wioski prawdopodobnie pochodzi od zamienionego kolejnością liter słowa "Awdry", ale może tez pochodzić od nazwy Pralni AW, a także od słowa "Dry Out", co oznacza "wyschnąć".

Występy

W serii telewizyjnej stacja Dryaw po raz pierwszy pojawiła się w serii pierwszej i pojawiała się regularnie do serii dziewiątej. Następnie została wspomniana w serii trzynastej. Powróciła w serii siedemnastej.

Ciekawostki

  • Budynki stacji z serii telewizyjnej znajdują się obecnie na wystawie w "Drayton Manor".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki