FANDOM

-Uczę się cierpliwości! Ale gdybym tylko mogła uczyć się jej szybciej! | Emilka

Gordon24.png
Dorównać Gabrysiowi

Dorównać Gabrysiowi (ang.As Good as Gordon) - jest osiemnastym odcinkiem serii ósmej.

Fabuła

Gabryś ma zabrać burmistrza na ważną przejażdżkę po Wyspie Sodor, a Emilka ma za niego poprowadzić express. Gabryś chwali się, że potrafi okrążyć wyspę dwa razy do popołudniowej herbatki, a Emilak postanawia mu dorównać. Zabiera wagony ze stacji, ale odjeżdża zbyt szybko i zostawia jeden wagon na peronie. Następnie na skrzyżowaniu torów musi przepuścić Edka, przez co nabiera opóżnienia. Póżniej na stacji Maithwaite nie czeka na pasażerów Berci i odjeżdża bez nich. W końcu kończy jej sie zapas wody, ale w tym czasie wodę uzupełnia Kuba. Emilce nie chce sie czekać i rusza w dalszą drogę. Wkrótce kończy jej się zapas wody i staje w miejscu. Kuba zabiera ją do portu w Brendam, a Emilak chcąc nauczyć się cierpliwości decyduje się poprowadzić pociąg towarowy. Gdy spotyka przy semaforze Tomka mówi mu, że szkoda chciała by się nauczyć jej szybciej.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Gabryś w hangarze rozmawia z Emilką, jego przednie koła są wykolejone.
  • Gdy Kuba zatrzymuje się obok Emilki, jego korbowód nagle zmienia swoją pozycję.
  • Gdy Kuba zostawia Emilkę w porcie, odjeżdża, ale póżniej zawozi Emilkę do wieży ciśnień.
  • Edek ciągnął pociąg towarowy, więc Emilka ciągnąca express powinna mieć pierwszeństwo na przejeżdzie.
  • Bercia nigdy wcześniej nie współpracowała z pociągiem pospiesznym.
  • Bercia ma dżwięk klaksonu Karolci.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki