FANDOM

 -Miałeś na myśli delegację, Piotrusiu? | Pan Szyneczka

TheDeputation5
Delegacja

Delegacja (ang.The Deputation) - jest siedemnastym odcinkiem serii drugiej.

Fabuła

Jest zima. Spada więcej śniegu niż zwykle. Donald i Darek ratują Henia, który utknął w zaspie śnieżnej, ale wciąż obawiają się, że gruby zawiadowca ich odeśle do domu. Edek mówi, że potrzeba im delegacji, a lokomotywy po dłuższej dyskusji chcą by Piotruś porozmawiał z grubym zawiadowcą. Ku radości wszystkich zawiadowca decyduje się nie odsyłać bliźniaków do domu.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek jest oparty na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.

Niejasności

  • Gdy Donald i Darek na początku złączeni wagonem opuszczają bocznicę jeden z wagonów stojących w tle jest wykolejony.
  • Gdy Gabryś mówi: "Tyle hałasu o zepsutą budkę dróżnika!", jego prawy zderzak jest uszkodzony.
  • Gdy Piotruś po rozmowie z Edkiem się cofa tory pod nim się podnoszą w górę.
  • Gdy Kaczor mówi: "Powiedziałeś ,że mówią grubemu zawiadowcy?", wagon na węgiel jednego z bliżniaków jest wykolejony.
  • Gdy lokomotywy na końcu gwizdają z radości, jednemu z bliżniaków brakuje jednej brwi.
  • W kilku scenach Donald i Darek mają już swoje tablice z imionami.
  • Gdy Donald i Darek stoją na końcu w Domkowie widać, że jeden z nich ma wykolejony wagon na węgiel.
  • Na lewo od młyna wodnego, widać zieloną trawę, która nie jest pokryta śniegiem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki