FANDOM

-Stare parowozy nie są tak silne jak młode! | Sławek

FourLittleEngines16.png
Cztery Małe Lokomotywy

Cztery Małe Lokomotywy (ang.Four Little Engines) - jest piątym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Edek jedzie do warsztatu. Po drodze spotyka małą lokomotywę wąskotorową o imieniu Sławek stojącąw hangarze. Po krótkiej rozmowie Edek rusza w dalszą drogę. Tymczasem Pan Handel ciągnie wagony, które sprawiają mu kłopoty. Nagle lokomotywa zauważa stojące na torach owce i zatrzymuje się. Wagony zaczynają ją popychać w wyniku czego ta wykoleja się. Pan Handel wraca do hangaru, a pasażerów za niego zabiera Sławek. Po drodze mała lokomotywa się psuje, ale mimow wszystko postanawia dowieżć pasażerów na stację. Tam odbiera ich Kuba. Maszynista obiecuje Sławkowi, że zostanie naprawiony.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Edek zatrzymuje się obok Sławka, jego przednie małe koła nie poruszają się.
  • Gdy wagony popychają Pana Handla widać, że nie są połączone ze sobą.
  • Gdy Tomek i Kaczor mijają się na stacji Crovan's Gate, jeden z nich ma dżwięk gwizdku Kuby.
  • Gdy Tomek i Kaczor mijają się na stacji Crovan's Gate, Ania stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gdy Sławek wyjeżdża ze stacji Crovan's Gate, jego wagony nie mają twarzy.
  • Gdy Sławek mówi: "Z górki będzie lepiej!", biały pasek na jego kotle jest przyklejony krzywo.
  • Gdy Sławek mówi: "Nie! Dowiozę ich do stacji choćby nie wiem co!", w jego kabinie przebywają trzy osoby.
  • W jednej scenie widać ,że oprócz maszynisty i palacza, w kabinie Sławka przebywa ktoś jeszcze.
  • W ostatniej scenie Sławek gwiżdże mimo, że brakuje mu pary.
  • Pan Handel ma dżwięk gwizdku Radka.
  • W tym odcinku pojawiają się Pan Handel i Piotruś Sam mimo, że do pracy na kolei Skarloey Railway przybyli dopiero w odcinku Zły Dzień Pana Handla. W następnych dwóch odcinkach z kolei pojawia się Sławek mimo, że w tym odcinku został wysłany do warsztatu.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Pan Handel ma na imię Pan Hendel.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki