FANDOM

-Klik! Klik! Klak! Na brudnego Piotrusia nie patrzcie tak! | Nieznośne Wagony

Percy'sChocolateCrunch54
Czekoladowa Przekąska Piotrusia

Czekoladowa Przekąska Piotrusia (ang.Percy's Chocolate Crunch) - jest osiemnastym odcinkiem serii szóstej.

Fabuła

Lokomotywy z wyspy Sodor zawsze chcą być czyste. Niestety Piotruś bardzo często się brudzi. Na domiar złego, z powodu suszy, lokomotywy mogą być myte tylko raz dziennie. Przez nieznośne wagony zielona lokomotywa zostaje ubrudzona pyłem węglowym, a następnie przez wirujące śmigła Harolda, ubrudzona kurzem. Piotruś postanawia pracować w miejscach, gdzie nie można się ubrudzić, dlatego zgadza się dostarczyć cukier do fabryki czekolady.

Piotruś zjeżdżając ze wzgórza, wjeżdża na tory zalane olejem. Zaczyna się ślizgać i uderza w ścianę fabryki czekolady. Przejeżdża przez całą fabrykę i wyjeżdża z niej cały pokryty klejącą się czekoladą. Wieczorem wszystkie lokomotywy się z niego śmieją. Zawiadowca pociesza go mówiąc mu, że zostanie za ciężką pracę umyty i pomalowany.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Tomek mija Kaczora, Klara stoi w niewłaściwy sposób.
  • To byłoby nierozsądne wybudować fabrykę czekolady u podnóża Gabrysiowego Wzgórza.
  • Kaczor i Olek mają ten sam dżwięk gwizdka.
  • Gabryś twierdzi, że mycie jest dla niego ważne, ale w odcinku Błotne Kłopoty mu na tym nie zależało.
  • Nie ma żadnej wzmianki o tym co się stało z maszynistą, palaczem i pracownikami fabryki po wypadku.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki