FANDOM

SmokeAndMirrors11
Czary Mary

Czary Mary (ang.Smoke and Mirrors) - jest jedenastym odcinkiem serii jedenastej.

Fabuła

Na wyspę przybywa słynny magik by wystąpić na pokazie na przyjęciu dla dzieci. Tomek ma zabrać na przyjęcie rzeczy potrzebne dowykonania magicznych sztuczek. Ma zabrać kolejno niebieskie pudełko, czerwony dywan i żółtą narzutę. Po drodze myśli tylko o pokazie i się myli. Zabiera kolejno przez pomyłkę czerwoną budkę telefoniczną, żółte leżaki i niebieskie flagi. Gdy odkrywa swój błąd szybko wraca po właściwe rzeczy i w ostatniej chwili dociera na pokaz. Magik postanawia mianować Tomka główną atrkacją pokazu. Sprawia, że na jego kominie pojawiają się kwiatki oraz sprawia, że na jego kabinie pojawiają się balony. W końcu jednym machnięciem różdżki magik sprawia, że Tomek zostaje przykryty magicznym pudełkiem.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Gdyby przetłumaczyć tytuł dokładnie, wyszło by "Dym i Lustra".

Niejasności

  • Gdy magik zakrywa Tomka magicznym pudełkiem, znika wagon który stał wcześniej za lokomotywą.
  • Gdy z komina Tomka wychodzą kwiatki, komin jest wyższy i wygląda zupełnie inaczej.
  • Gdy magik wykonuje magiczne sztuczki na Tomku, w tle zmienia się oświetlenie i "porusza się" trawa.
  • Wszystkie rzeczy wiezione przez Tomka nie są odpowiednio przymocowane do wagonu.
  • Maszynista Tomka powinien wiedzieć, co Tomek musi odebrać z każdej stacji.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Tomka.

Galeria