FANDOM

 -Na torach niebezpiecznie jest przez ciebie! | Henio

SomethingInTheAir52
Coś w Powietrzu

Coś w Powietrzu (ang.Something in the Air) - jest piętnastym odcinkiem serii piątej.

Fabuła

Tomek pracuje w wiosce rybackiej. Czeka aż rybacy załadują do jego wagonów skrzynie z rybami. Nagle na jego kocioł spada jedna ze skrzyń przenoszona przez stary dżwig. Póżniej jadąc wzdłuż wybrzeża zauważa ,że przypływ podmył tory, ale Henio nie zwraca uwagi na ostrzeżenie Tomka i jedzie tą trasą. Henio wpada do morza i stoi w nim całą noc. Dopiero następnego dnai zostaje wyciągnięty z wody, a tego wieczora on i Tomek razem żartują z przygody, którą przeżyłą zielona lokomotywa.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Na wybrzeżu jest widoczny model Byczka bez twarzy.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Coś w Powietrzu".

Niejasności

  • Gdy Henio jedzie trasą wzdłuż wybrzeża, jego pociag jest krótszy o dwa wagony.
  • Gdy Henio zaczyna gwałtownie hamować na widok podmytych torów, jego koła się nie poruszają ale gdy wpada do morza jego koła się poruszają.
  • W rzeczywistości po wjeżdzie do morza Henio poszedłby na dno.
  • Nie ma żadnej wzmianki o tym co się stało z maszynistą i palaczem Henia oraz konduktorem po wypadku.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek pociąg Latający Pikling jest określony jako "Latający Holender".
  • W polskiej wersji narrator mówi: "Henio przemknął obok semafora!", ale ten przemknął obok budki drużnika.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki