FANDOM

Thomas,PercyandtheDragon89

Chiński Smok w serii trzeciej

Chiński Smok (ang.The Chinese Dragon) - jest papierowym smokiem, który często jest atrakcją na różnych uroczystościach.

Historia

Pewnego razu Tomek został wysłany do portu po ważną przesyłkę. Był przerażony, gdyż przesyłka ta okazała się wielkim smokiem. Maszynista szybko wyjaśnił lokomotywie, że smok nie jest prawdziwy i jest wykonany z papieru. Tymczasem Piotruś, który nic nie wiedział o przesyłce nocą stał samotnie na bocznicy uwięziony przez zepsutą zwrotnicę. Nagle ob przejechał Tomek wiozący świecącego się chińskiego smoka. Piotruś nie wiedział, że smok jest nieprawdziwy i bardzo się przestraszył. Następnego dnia Piotruś opowiedział innym lokomotywom o tym co widział, ale żadna z nich mu nie uwierzyła. Póżniej Piotruś stojąc na stacji Elsbridge zauważył Tomka wiozącego smoka. Tym razem Tomek powiedział mu prawdę o tym, że smok jest nieprawdziwy.

Chiński smok może być oświetlony. Od serii dziesiętej może również kiwać głową i tańczyć. Często jest główną atrakcją wesołego miasteczka.

Wygląd

Chiński Smok jest pomalowany na kolor żółty z zielonymi i czerwonymi elementami.

Występy

Chiński Smok pojawił się w:

Marketing

Galeria

Wagony:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki