FANDOM

-Boisz się, że coś ci się stanie? | Dorotka

BullsEyes3.png
Bycze Oczy

Bycze Oczy (ang.Bull's Eyes) - jest dwudziestym pierwszym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Tobik ostrzega Dorotkę przed bykami, ale ta twierdzi, że zdoła przepędzić każde zwierzę, które stanie jej na drodze. Wkrótce Dorotka dowiaduje się od policjanta, że na torach przed nią stoi byk. Dorotka jest zadowolona, ale gdy zauważa byka okazuje się, że ten wcale nie ma zamiaru zejść jej z drogi. Warczy na nią grożnie w wyniku czego Dorotka ucieka. Tobik słysząc o tym co się stało postanawia, że sam przepędzi zwierzę z torów. Wieczorem Dorotkę zaczepiają stojący na stacji mali chłopcy. Złośliwie pokazują jej cukierki zwane byczkami.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Tunel przed, którym stoi byk wykorzystuje model Tunelu w Tidmouth.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Oczy Byka".

Niejasności

  • Gdy Tobik rozmawia z Dorotką widać, że przez stację Elsbridge przejeżdża Kuba ciągnący wagony towarowe, ale kilka sekund póżniej Kuby i jego pociągu nigdzie nie widać.
  • Gdy policjant ostrzega Dorotkę przed bykiem, konduktorowi stojącemu obok niego brakuje ust.
  • Gdy byk mówi: "Pora zjeść śniadanie!", w tunelu widać małe okienko.
  • Gdy byk spogląda Dorotce prosto w oczy, widać mechanizm twarzy i oczu Dorotki.
  • Gdy Dorotka stoi na stacji Elsbridge posiada układ osi typu Co-Bo, ale póżniej posiada układ typu Bo-Bo.
  • Słodycze należące do chłopców to w rzeczywistości pomalowane na kolor biały i czarny małe kulki.
  • Kuba ma dżwięk gwizdka Kaczora.
  • Dorotka ma dżwięk gwizdka Bogusia.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Dorotka ma na imię Stokrotka.
  • W polskiej wersji narrator mówi, że Tobik jest lokomotywą elektryczną, ale ten jest tramwajem parowym.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki