FANDOM

Brydzia
Brydzia Szyneczka (ang.Bridget Hatt) - jest wnuczką Pana Szyneczki i Pani Szyneczki, prawnuczką Pelagii Szyneczki i młodszą siostrą Stefcia Szyneczki.

Historia w Railway Series

Brydzia urodziła się w 1943 roku. Pewnego dnia wraz z bratem, babcią, dziadkiem i nianią wyjechała na wakacje do wschodniej Anglii, gdzie obraziła Tobika, pytając się go czy jest elektryczny.

Historia w serii telewizyjnej

Pewnego dnia Brydzia i Stefcio wraz ze swoim dziadkiem pojechali na plażę. Zbudowali mały zamek z piasku i pokazali dziadkowi starą mapę, na której był zaznaczony prawdziwy zamek. Zawiadowca i jego wnuki postanowili go zobaczyć. Udali się wraz z Tobikiem i Hanią w długą podróż. Odnależli nie tylko stary zamek, ale także starą kopalnię. Miejsca te stały się nowymi atrakcjami wyspy.

Póżniej Brydza i Stefcio wraz z dziadkiem i babcią wybrali się na przejażdżkę łodzią kabałową. Łódż utknęła na mieliżnie. Jakiś czas póżniej Brydzia była jednym z dzieci, które powiedziały Tomkowi, że ich ulubiony plac zabaw został zamknięty.

Następnie Brydzia wraz z bratem i dziadkami udał się na przejażdżkę po kolei wąskotorowej. Rodzina zawiadowcy zabłądziła, gdyż z winy Rudika drogowskazy pokazywały złe drogi.

W dniu urodzin Brydzi, Kuba, który miał zabrać dzieci na jej przyjęcie urodzinowe, został przemalowany na kolor różowy. Bardzo się tego wstydził. Brydzia pocieszyła go mówiąc mu, że różowy to jej ulubiony kolor.

Póżniej Brydzia i Stefcio brali udział w festiwalu latawców. Tuż przed konkursem, latawiec im uciekł. Tomek z pomocą innych lokomotyw znalazł go tuż przed festiwalem. Wnuki zawiadowcy wygrały konkurs. 

Występy

Railway Series

W Railway Series Brydzia Szyneczka wystąpiła w:

Seria Telewizyjna

W serii telewizyjnej Brydzia Szyneczka wystąpiła w:

Wydania specjalne:

Seria Magazynów

Ciekawostki

  • Według magazynu "The Hallowe'en Special" Brydzia i Stefcio na stałe mieszkają na Wyspie Sodor.

Głosu Użyczyli

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki