FANDOM

 -Nic nie rozumiem! Żeby pomyśleć ,że to właśnie Kaczor! Jest mi bardzo przykro proszę pana, ale nic nie wiem! | Diesel

DirtyWork
Brudna Robota

Brudna Robota (ang.Dirty Work) - jest trzynastym odcinkiem serii drugiej.

Fabuła

Diesel jest zły na Kaczora, za to ,że przez niego wagony się z niego śmieją i rozpowiada kłamstwa o tym ,że Kaczor obraził duże lokomotywy. Gdy lokomotywy dowiadują się o tym nie wpuszczają Kaczora do hangaru. Gruby Zawiadowca, zdziwiony sytuacją posyła Kaczora na stację Wellsworth by pomagał Edkowi, a Diesel pewny ,że jego plan odniósł sukces jest bardzo zadowolony.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek jest oparty na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • W wersji z TVP3 Kraków ten odcinek miał tytuł: "Zemsta Diesla"

Niejasności

  • Gdy Kaczor szturcha wagon, wagon ten jest ciągnięty do przodu przez nitkę.
  • Gdy Kuba mówi: Niehonorowe!, kamera się trzęsie.
  • W kilku scenach widać ,że tory na których stoją wagony, kończą się na ceglanym murze, co oznacza ,że wagony są tam uwięzione.
  • Gdy narrator mówi o Diesel'u: Następnego dnia rozmawiał z wagonami..., wagony nie mają twarzy, a chwilę póżniej mają.
  • Oświetlenie zmienia się podczas gdy Gabryś, Henio i Kuba przejeżdżają obok wagonów.
  • Gdy narrator mówi: Diesel podjechał do nich..., oczy Gabrysia są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Kaczor chce wjechać do Domkowa, narrator mówi ,że trzy lokomotywy zagrodziły mu drogę, ale po dwóch stronach hangaru były wolne jeszcze dwa miejsca.
  • Gruby Zawiadowca mówi Kaczorowi by pojechał do Wellsworth, a Kaczor od razu jedzie za hangar, mimo ,że Wellsworth znajduje się w przeciwnym kierunku.
  • W wielu zbliżeniach w Domkowie Gabrysiowi, Kubie i Heniowi brakuje wagonów na węgiel.

Cytaty

  • Gabryś: Kaczor nazwał mnie galopującą kiełbasą!
  • Kuba: Zardzewiałą stertą złomu!
  • Henio: Ja jestem starym kwadratokołem!

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki