FANDOM

AndrewBrenner
Andrew Brenner - jest głównym scenarzystą serialu Tomek i Przyjaciele od 2013 roku.

Pisał również scenariusze odcinków wielu innych seriali animowanych takich jak "Traktor Tom" i "Strażak Sam". Przed przejęciem stanowiska głównego scenarzysty serialu poprawiał skrypty scenariusza filmu Tajemnica Niebieskiej Góry.

Scenariusze Odcinków

Seria Telewizyjna

Seria 17:

Seria 18:

Seria 19:

Seria 20:

Wydania specjalne:

Seria Magazynów

W 1987 roku Andrew Brenner dostał zlecenie napisania historii magazynowych, które miały opierać się na odcinkach pierwszej i drugiej serii serialu Tomek i Przyjaciele. Otrzymał w tym celu kasety VHS zawierające wszystkie odcinki tych serii. Po wyczerpaniu dostępnych materiałów, Andrew Brenner postanowił napisać własne historie. Póżniej bez jego wiedzy i zgody, scenariusze wielu jego historii magazynowych zostały wykorzystane do nakręcenia wielu odcinków z serii trzeciej i jednego odcinka z serii piątej.

Wiele lat później, gdy Brenner został głównym scenarzystą serialu, wykorzystał niektóre swoje opowiadania do nakręcenia kolejnych odcinków. Dotychczas Brenner na podstawie swojego opowiadania stworzył scenariusz jegnego odcinka z serii siedemnastej.

Odcinki, które powstały na podstawie historii magazynowych Andrewa Brenner:

Napisał również wiele innych opowiadań, które jednak nie zostały wykorzystane do nakręcenia odcinków z serii telewizyjnej.