FANDOM

PlayTime7.png

Alicja Botti

Alicja Botti (ang.Alicia Botti) - jest sławną śpiewaczką operową.

Historia

Gdy Alicja Botti po raz pierwszy przybyła na Wyspę Sodor, Tomek miał ją zabrać na miejsce koncertu. Jednak Alicja Botti wsiadając do Klary odkryła, że w wagonie mieszkają myszy. Zaczęła krzyczeć tak głośno i tak długo, że popękały wszystkie szyby w mieście. Ostatecznie na miejsce koncertu zabrał ją Piotruś.

W serii ósmej Alicja Botti była jednym z najważniejszych gości na wystawie kwiatów. Jakiś czas póżniej została zaproszona na piknik. Na miejsce miał ją zabrać Tobik. Alicja podróżowała w Hanii pijąc herbatę. Pomogła Tobikowi, swoim doniosłym głosem, przepędzić stojące na torach krowy.

W serii trzynastej miała wystąpić na koncercie w miasteczku. Na miejsce miał ją zabrać Tomek. Lokomotywa rywalizowała wówczas z Karolem w wyniku czego zgubiła po drodze Anię i Klarę, w której podróżowała Alicja Botii. Oczekując na powrót Tomka, śpiewaczka zaśpiewała dla ludzi, stojących na pobliskim moście. Jakiś czas póżniej Alicja ponownie przyjechała na wyspę i została wraz z zawiadowcą ochlapana przez Tomka wodą z kałuży.

Występy

W serii telewizyjnej Alicja Botti wystąpiła w:

Ciekawostki

  • W odcinku Zabawa z serii trzynastej Alicja Botti śpiewa utwór o nazwie "Habanera".
  • Model Alicji Botti z serii telewizyjnej znajduje się obecnie na wystawie w "Drayton Manor".

Głosu Użyczyli

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki