FANDOM

-Pomocy! Ja nie jestem wagonem! | Piotruś

MiddleEngine59
Środkowa Lokomotywa

Środkowa Lokomotywa (ang.Middle Engine) - jest czternastym odcinkiem serii 6.

Fabuła

Arek i Bartek dokuczając Piotrusiowi, ustawiając wagony za nim i przed nim. Zielona lokomotywa zostaje środkową lokomotywą. Na domiar złego Henio przypadkiem sprawia, że Piotruś trafia na rampę wciągarki. Mała lokomotywa zostaje wysłana do pracy przy przetaczaniu wagonów, a Kuba w tym czasie ma za niego wykonywać pracę w hucie. Arek i Bartek teraz robią Kubie to samo co wcześniej zrobili Piotrusiowi. Kuba nie zamierza być środkową lokomotywą i stoi w miejscu. Wtedy przybywa Piotruś i zabiera Kubę wraz z wagonami do portu.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • W pierwszej scenie pokazującej Arka i Bartka widać, że Kuba stoi między nimi. Ta sama scena została wykorzystana w póżniejszej części tego odcinka.
  • Piotruś zabiera wagony z węglem z huty do elektrowni węgla, ale powinien zabrać wagony z węglem z elektrowni węgla do huty.
  • Gdy Piotruś zostaje wepchnięty na rampę nie jest przymocowany do niej, ale w następnej scenie jest. Ponadto w tym czaise jego korbowód zmienia swoje ustawienie.
  • Gdy Arek i Bartek podjeżdżają do Kuby, oczy Kuby i Bartka są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Pan Szyneczka obwinia Piotrusia za wypadek na rampie, ale powienien winić Henia.
  • Gdy Piotruś wjeżdża na rampę wagony są do niego doczepione, ale w następnej scenie nie są.
  • Piotruś powienien spaść z rampy ponieważ był przechylony pod bardzo ostrym kątem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki